ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ
Εάν ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δέκα τέσσερις) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με δικά του έξοδα και αφού προηγουμένως επικοινωνήσει με την εταιρεία μας τηλεφωνικώς στο 211 4109473
Για να θεωρηθεί δεκτή η επιστροφή ενός προϊόντος θα πρέπει αυτό να είναι στην ίδια ακριβώς κατάσταση, όπως παραδόθηκε στον πελάτη. Δηλαδή:
– Το προϊόν δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένο
– Το προϊόν δεν πρέπει να είναι φθαρμένο
– Το προϊόν δεν πρέπει να έχει πλυθεί ή τροποποιηθεί
– Το καρτελάκι αναγνώρισης θα πρέπει να βρίσκεται προσαρτημένο στο προϊόν μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή.
– Θα πρέπει να περιλαμβάνονται στο δέμα όλα τα έγγραφα που συνόδευαν την αποστολή (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κ.λπ.).
– Εάν χρειαστεί δοκιμή του είδους, ο χρήστης υποχρεούται να κάνει τη δοκιμή στο προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό ως επιστροφή.
– Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας.
– Για λόγους υγιεινής, δεν γίνονται επιστροφές σε μαγιό, εσώρουχα, πιπίλες, μπιμπερό, εκτός εάν δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία.
– Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.
– Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, το top kids υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης.
Σε περίοδο εκπτώσεων οι αλλαγές θα γίνονται βάση της τρέχουσας τιμής των προϊόντων και μόνο με προϊόντα της ίδιας σεζόν Οι αλλαγές μπορούν να πραγματοποιηθούν με ένα ή περισσότερα προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
“Ο πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει την υπαναχώρηση από τη σύμβαση πώλησης σύμφωνα με τα ειδικότερα αναφερόμενα στα άρθρα 3 επ. του Ν. 2251/1994 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.”
Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παραλαβής χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης.
Οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά στην διεύθυνση Βορείου Ηπείρου 157 Σεπόλια 10443, Αθήνα, οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η συσκευασία μέσα, θα πρέπει να φέρει και το έντυπο υπαναχώρησης με όλα τα στοιχεία συμπληρωμένα.
Ο πελάτης θα επιβαρύνεται με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων για αυτό μπορεί να επιλέξει άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης, η συσκευασία του προϊόντος δεν πρέπει να έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση και τα προϊόντα να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να έχουν τα καρτελακια επίσης να μην έχουν υποστεί διορθωση ή μεταποιηση όπως κοντεμα, ή στενεμα
Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, αφαιρώντας πάντα τα έξοδα της πρώτης αποστολής ( 4.00€ μεταφορικά + 2,80 € αντικαταβολή) (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα γνωστοποίησης υπαναχώρησης.
Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρι η επιχείρηση να λάβει πίσω τα προϊόντα ή κάποιο αποδεικτικό έγγραφο αποστολής τους.
Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τραπεζική κατάθεση σε λογαριασμό που πρέπει να αναφέρετε στην δήλωση υπαναχώρησης.
Οι αλλαγές στο κατάστημά μας γίνονται
– Εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της αγοράς.
– Δευτέρα με Παρασκευή από τις 10:00 έως τις 14:00.
– Μόνο με προϊόντα της ίδιας σεζόν.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
– Επιστροφές – αλλαγές χωρίς προηγούμενη συνεννόηση με το κατάστημα δεν θα γίνονται δεκτές και θα επιστρέφονται με χρέωση του πελάτη.
– Αλλαγές και επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες δεν πραγματοποιούνται. Τα επιστρεφόμενα είδη παίρνουν τιμή σύμφωνα με την απόδειξη αγοράς τους.
– Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εφόσον μαζί με το προϊόν επιστραφεί και η απόδειξη λιανικής του πώλησης.
– Η επιστροφή χρημάτων αφορά αποκλειστικά και μόνο τις ηλεκτρονικές αγορές (εξαιρούνται οι παραγγελίες με παραλαβή από το κατάστημα) και όχι τις αγορές από φυσικό κατάστημα.
– Αλλαγές σε προϊόντα που αποτελούν μέρος ειδικής προσφοράς (2+1, 1+1 κτλ) και είδη που αποτελούν μέρος σετ δεν είναι δυνατό να επιστραφούν ξεχωριστά παρά μόνο συνολικά.
– Παραγγελίες με αντικαταβολή που δεν παραλαμβάνονται από πελάτες λόγω αδιαφορίας ή καθυστέρησης ή άρνηση παραλαβής τους και μας επιστρέφονται ως απαράδοτες από την courier, μελλοντικά οι επόμενες τους παραγγελίες δεν θα ξανά-αποστέλλονται με αντικαταβολή αλλά μόνο με πληρωμή της παραγγελίας τους με visa / τραπεζική κατάθεση στο e-shop μας.